!!!!

Love is not a maybe thing..
~
You know when you love someone

Kalas igår.

Kikade precis ner i det högra hörnet på daotorns skrivbord.. klockan blev just 15:31. Är Nyvaken, bakis, skitig i håret. Är hungrig fast har ingen aptit. Är törstig men är redan full av vätska. Trots dessa saker minns jag ändå gårdagen som väldigt trevlig.

mm..

En tjejkompis. Vi kallar henne M. Blev 22 år igår. Stort grattis till dig. Vi firade av med dunder och brak. Efter våra olika jobb på museeum, skola och hotell möttes vi upp på centralen. Vi var partyfräsha och snygga. Jag, M, M och L. Än så länge var det vi. Vi hade bokat bord på restaurang kungsholmen till kl 20. Har aldrig varit där tidigare, så med stora förväntningar bar det av.

Väl där fick vi ett väldigt trevligt bemötande och blev efter jackavhängning visade till bordet. Kvällen började vi med en liten pree drink. Trevligt och sofistikerat. Maten vi åt var otroligt god. Efter ett glas vin, mat och två drinkar var vi glada och redo att bege oss vidare.

Vi tog en taxi in mot stan. Mötte upp en till kompis. Utterliggare en M. Tog en öl på fridays. Gick sen vidare till hotellet. Kvällen slutade på hells kitchen även denna gång. Men jag tycker stället är sjyst. Bra drag, både på musiken och folket.

Så ett lyckat födeledagsfirande blev det.

Yes.

Vad är uppe? Hm..

Har sagt upp mig från jobbet nu också. Planerar att sluta i mitten av maj. Har nämligen fått jobb på gotland i sommar. Ska jobba där från säsongens början till dess slut. Ska bli riktigt skoj. Kommer dock att sakna mitt gammla.. men har varit där så länge.. måste gå vidare.. vet inte ens om det är det här jag vill hålla på med. Men gotland ska bli as kul iaf. Slutar på topp lixom :)

kl är 20:46.. har fortfarnde inte puplicerat detta inlägg. Fram till nu har jag ätit middag.. kollat tv och somnat i soffan. Hade glömmt bort att jag börjat skriva. Är riktigt trött och seg i huvet. Tidig sänggång ikväll iaf.

Åker förhoppningsvis bort på lite semester innan jag börjar på gotland. Jag och en kompis funderar starkt på att dra iväg på en sista minuten resa nånstans. En ren spontangrej bara. Kul som fan vore det.

Jaja.

Såg precis litegran på Carina 21,30. Hennes intervjuv med Laleh ikväll har fått stora rubriker i dagen aftonblad. Så var tvungen att se hur illa intervjuvn igentligen var. Man får ju säga att Laleh är liet speciell.. men jag tycker att hon är cool, lite otydliga svar på isåfall ännu otydligare frågor av Carina. Men men. Värre intervjuver har man ju sett.

Mycke gammla svenska filmer på tv idag. Nja.. ej så kul.

Jaja ska återgå till soffan, mamma och mitt goda chaite.