Sol och fint väder idag

Sol och fint väder idag. Precis vad jag hoppades på. Har ätit frukost precis. Gjort iordning solstolen på baksidan. Väntar bara på att solen ska passera trädtopparna. Nacken gör fortfarande ont. Och en aning yr känner jag mig.

Har en ny bok som jag ska ge mig på snart. Magdalena Graafs självbiografi. Hoppas på spännande läsning.

Fredag idag. Har lovat mamma att ta det lungt hela helgen. Pga av nacken och min "lättare hjärnskakning". Vilket jag också borde. Men vi får se. Har lite planer för kvällen. Dagen blir lugn iaf. En vän kommer ev. över på lite lunch. Och ett bsök på bolaget får det nog bli. Mamma är borta över helgen. Så jag och min bror har lägenheten för oss själva. Får se hur det går. Brorsan verkar ha planerat något storartat iaf.

Stackars grannar isåfall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback