Hur dumt låter inte det..

Det blev inget besök i stan idag. Skulle ha träffat en vän. Men hon ställde in. Skulle höras i nästa vecka och ta det då istället. Sitter nästan och halvsover i soffan så mig gjorde det inte så mycke. Även om det hade varit trevligt att setts. Åker upp till centrum ist, träffar en kompis där, går ut och äter något. Det blir lika trevligt det. Och betydligt närmre hem.

Jobb imorn och hela helgen. Därav min ledighet idag. Kort dag imorn iaf, 8-16. Hinner träna efter det. Känns bra. Får se vad som hittas på efter det. Fredag kväll är ju ändå fredag kväll om man så säger. En lördag med jobb har inte tidigare hindrat mig från att gå ut en fredag direkt. Man är ju så dum igentligen. Dagen efter man har festat vet man ju hur man kommer att må. Illa. Riktigt illa om det vill sig. Jag undrar helt enkelt vad jag kommer att missa om jag stannar hemma en fredag eller en lördagkväll. Hur dumt låter inte det? Dumt.

Frågan om bekräftelsebehov kanske kommer upp här igen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback