Statusuppdatering på fb

Haha Facebook är ju för jäkla kul. Allas statusuppdateringar. Man har ju stenkoll på vad över 200 pers gör om dagarna och vad som i minsta detalj händer i deras liv. Helt otroligt. Men jag tycker det är kul. Förutom alla jävlar som skriver hur mycket de älskar sin partner. Kom igen. Vem vill du övertyga. Bitter? Jag? Nja, lite lagom kanske.

Men hur glad blir man inte när någon kommenterar ens status med en "tummen upp"? Sånt litet knapptryck, så mycket glädje. Snacka om att bli glad för lite. Fast så mycket tanke bakom ett "tummen upp" klick är det nog inte. Någon som gillar din status men inte orkar skriva något. Så tänker jag; Äh här har du en tumme.


Min FB tatus idag "Snart helg.. jobbar dock"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback