Ledigt..

Har en ledig dag framför mig. Har redan hunnit med en rask promenad. Mitt nya hälsosama liv fram till sommaren iaf har precis börjat. 20-30 min promenad varjde dag, helst innan frukost. Träning på friskis minst 2 ggr i veckan. Bra plan. Nyttig kost på det är ju också en plan. Deffenitivt Inget småätande.

Nog om detta. Har ganska nyligen fått upp ögonen för John Mayer. Riktigt bra. "Your body is a wonderland" är en hit. Likaså "Free fallin".

Ska ev in till stan lite senare. Ta en fika med en vän jag inte träffat på länge. Får se om det äntligen blir av idag då. Annars händer det nog inte så mycket idag. Men känner mig otroligt stolt över min powerwalk imorse.

Efter ett inlägg som detta; Inloggning på Facebook. Kollar mailen. Mest reklam och en del lägenhetsförslag. Öppnar upp Aftonbladet.se för att fördriva tiden en aning. Läser några av tusenapors bloggar.

Funderar lite till. Publicerar och loggar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback