Här igen..

Tar återigen upp mitt bloggande efter några månaders uppehåll. Mottivationen verkar ha kommit åter. Läste igenom mina senaste inlägg. Mest massa kärlekstrassel. Och stress i julhandeln. Ja det va somsagt ett tag sedan jag skrev. Jag älskar ju att skriva. Jag ska skriva en bok en dag. Tanken slog mig just, men det ska jag fan göra. Använder ordet fan alldels för ofta. Tyvär. Värdsligt kanske. En del av kärlekstrasslet från i julas har till viss del lagt sig. Men folk ältar och folk vägrar förstå. Vissa har svårt att gå vidare helt enkelt. Mamma säger att jag är för snäll. Att jag vill vara alla till lags. Att jag säger ja heldre än nej. Visst är det så. Vita lögner är något som kommer i min väg dagligen.

Bekräftelsebehov? Ett intressant ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback